Nové moderné klientske centrum
Otvárame pre vás nové moderné klientske centrum!
Vážení vlastníci bytov a NP, naši klienti.
Poskytovanie lepších a kvalitnejších služieb pre vás je našim prvoradým cieľom. Od môjho nástupu prebieha po dohode so zriaďovateľom reštrukturalizácia a modernizácia vašej správcovskej spoločnosti Bytový podnik Podunajské Biskupice, s.r.o.. Tá sa zatiaľ pretavila do rôznych foriem – od novej web stránky, softvérového vybavenia, personálnych zmien a zvyšovanie kvalifikácií interných zamestnancov, interného
auditu až po nové činnosti v portfóliu spoločnosti. Súčasne sme začali s postupnou rekonštrukciou nášho sídla. V rámci novému prístupu bppb, s.r.o. sme pripravili pre vás aj ďalšiu novinku – klientske centrum.
Nové moderné klientske centrum, alebo aj centrum prvého kontaktu, sme otvorili pre vás 5.8.2024. Počas mesiacov august a september bude otvorené v skúšobnej verzii v týchto hodinách:
Pondelok 8.00 – 17.00 h
Utorok – Štvrtok 8.00 – 15.30 h
Piatok 8.00 – 11.30 h
Po skúšobnej dobe predĺžime otváracie hodiny klientskeho centra. O ich zmene vás budeme informovať.
Čo iné a nové vám teraz prinesie naše klientske centrum? Najdôležitejším benefitom sú otváracie hodiny, ktoré
sú celý pracovný týždeň. Navštíviť nás preto môžete už kedykoľvek počas týždňa podľa vyššie uvedených časov.
Od pondelka do piatku u nás osobne vybavíte nasledujúce služby:
- zaevidovanie žiadosti o elektronickú komunikáciu,
- zaevidovanie individuálnych požiadaviek (zmena priezviska, počet osôb, atď.),
- zaevidovanie požiadavky nového vlastníka k prevodu bytu,
- potvrdenie o nedoplatkoch na platbách (k prevodu bytu),
- potvrdenie o veku domu a/alebo energetický certifikát domu,
- poskytnutie informácií o stave platieb vlastníka.
Každý deň počas otváracích hodín klientskeho centra môžete využiť aj našu infolinku 02 / 33 33 11 11.
Stránkové dni, kedy sú k dispozícií technici a ekonomické oddelenie, sme upravili nasledovne:
Pondelok 8.00 – 12.00 13.00-16.30 h
Streda 8.00 – 12.00 13.00-15.00 h
Piatok 8.00 – 11.30 h
V týchto dňoch môžete priamo na mieste a na počkanie získať všetky ostatné potrebné dokumenty a náležitosti.
Vaša spokojnosť patrí medzi naše priority. Ďakujeme za doterajšiu dôveru a som rád, že aj týmto krokom – novým klientskym centrom prinesieme ešte väčšiu kvalitu poskytovaných služieb. Verím, že v moderných priestoroch s príjemným personálom a potrebným vybavením vám poskytneme ešte komplexnejšie a lepšie služby na počkanie. Vy ste pre nás na prvom mieste.
Zdenko Ryšavý, konateľ spoločnosti